22 Ocak 2009 Perşembe

SON DÖNEM GARİP TV PROGRAMLARI

Yemekteyiz programını ilk önceleri meraktan biraz izlemiştim ama şimdi öyle bir hal aldı ki millet tabakları bardakları yiycek hırsından nerdeyse.Bu derece saygısızca tavırlar görmedim ben, programlar git gide saçmalaşıyor ve uzadıkça uzuyor reyting için yapmadıkları yok hakaretler, acayip tavırlar ne saçma ya.sizler nasıl buluyorsunuz bu programları??


Şu tv programlarının sevyesizliği beni çıldırtıcak ya, evlenme programları nedir o millet seçmece domates alır gibi kısmet arıyor yok orda oturmam yok karizmatik olsun evide arabasıda olsun ve dahada abartıp evlenmemiş 45 yaşında olsun filanyuh yani:) Birde bir evin içine toplaşıp gelin kaynana yapılan programlara uyuz oluyorum.Daha 2 gün olmuş aşık olunmuş filan fistan o eve girmeyimi beklediniz aşık olmak için madem bukadar çabuk aşık olunuyor dışarda neden olmadınız? daha birsürü soru işareti geliyor aklına insanın ve izledikçe kahkahlara boguluyorum hayat bukadar basitte benim mi haberim yok acaba??Eski insanların aşkları saygıları kalmamış kimsede nerdee o eski aşklar yaaa......

4 yorum:

engindeniz dedi ki...

Haklısın canım ben bir yemekteyiz programını takip ediyordum ama baktım saçmalamaya başladılar hemen kestim izlemeyi:) Evlendirme, gelin-kaynana programlarını hiç izlemem zaten:)

ÖzLeM dedi ki...

Sana katılıyorum gül çok ama çok gereksiz programlar çıktı ve bna kimse dur demiyorr..evde çoçuklar bakıyor bunlara ve her gördüklerini yapıyorlar artık hasta doktor oyunu deil evlendrmecilik oynuyorlarr çok yazık...

eylulbahcesi dedi ki...

sevgi saygı ayıp diye bişey kalmadı hepsini yok ettiler..yemekteyiz programındaki tavırlar çirkin ötesi...öyle tipler öyle yorumlar yapıyorlar ki şeytan diyor al geçir kafasına tencereyi tabağı..nadir de olsa bazıları daha saygılı ve sabırlı.

#fatma# dedi ki...

arkadaşlar katılıyorum tüm yorumlara hepten saçmaladı bu programlar ben sadece yemeklerin yapım aşamasını meraktan izliyorum daha sabredilebilirgelio en azından...