3 Ocak 2009 Cumartesi

AŞK DEDİĞİN NEDİR???

Aşk dediğin nedir ki?? Bu soruyu binlerce kez sordum kendime;
  • Bazen rüyalar alemi,
  • Bazen cehennem ateşi
  • Bazen dondurucu ayaz, ölesiye kar
  • ve bazende bie okadar yoklugunu hissettiğimiz vazgeçişler,
  • Belki mutlulugun en büyük anahtarı,belki acıların en büyüyüğü
  • Hayatınızı kolaylaştıran bi kurtarıcı belki yada bir okadar zora sokan lanet bişey.

Tam olarak bulamasamda ne oldugunu galiba herkese göre değişen bi varlık bu(veyahut yokluk hangisini kabul ederseniz).

Her acının sonunda düşünüyorum acaba sonunda varmıdır bir hikmet,yaşanmasımı gerekiyorduda yaşıyorum yoksa benmi hayatın üstüne gidip yaşanmaması gerekenleri yaşıyorum blemiyorum.Ama ne olursa olsun hayat devam ediyor ve edecek:):)

1 yorum:

ÖzLeM dedi ki...

üzme tatlı canını ;)