31 Ocak 2009 Cumartesi

4x4 mimi

2.Kez mimlendim sevgilisuzy beni mimlemiş teşekkür ederim ve hemen sorulara cevap verelim:
Yaptıgım 4 iş;
  • El işi
  • Ev işi
  • derslere çalışmak
  • gezmek:)

Defalarca izlediğim 4 film;

  • Titanic
  • Yüzüklerin efendisi
  • gora
  • selvi boylum al yazmalım

Yaşadıgım 4 yer ;

  • Hatay
  • Osmaniye(ne yazıkki iki yerde yaşadım)

İzlediğim 4 tv programı;

  • Yaprak dökümü
  • Beyaz show
  • Anında görüntü show
  • Dudaktan kalbe

Tatil için gittiğim 4 yer

  • Hatay(arsuz)
  • nevşehir
  • Mersin
  • Çanakkale

Sevdiğim 4 yemek;

  • Tavugun her türlüsü
  • içli köfte
  • Sarma
  • aşür

Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer

  • Paris
  • Antalya
  • Yeşillikler içinde bir göl kenarı
  • Mısır(piramitleri görmek isterim)

Bir yagmur damlası olsaydım düşmek isteyecegim 4 yer;

  • sevdiklerimin elleri
  • susuzların dilleri
  • bir çöl kumunun tanesi
  • son olarakta antalyadaki arkadaşımın dudakları:):)(arkadaşım kız bu arada komedi olsun die yazdım)

Evettt sorularımızda bittiğne göre şimdi topu birilerine atma sırası bende: engindeniz

ÖzLeM vehavvanur 'u mimliyorum.

Hiç yorum yok: